اسماعیل پور, رضا, اکبری, محسن, تاخیره, زهرا. (1396). بررسی نقش فشار زمانی پیام کوتاه در اثربخشی تبلیغات تلفن همراه با تعدیل‌گری سن مشتریان. , 9(1), 43-62. doi: 10.22059/jibm.2017.62315
رضا اسماعیل پور; محسن اکبری; زهرا تاخیره. "بررسی نقش فشار زمانی پیام کوتاه در اثربخشی تبلیغات تلفن همراه با تعدیل‌گری سن مشتریان". , 9, 1, 1396, 43-62. doi: 10.22059/jibm.2017.62315
اسماعیل پور, رضا, اکبری, محسن, تاخیره, زهرا. (1396). 'بررسی نقش فشار زمانی پیام کوتاه در اثربخشی تبلیغات تلفن همراه با تعدیل‌گری سن مشتریان', , 9(1), pp. 43-62. doi: 10.22059/jibm.2017.62315
اسماعیل پور, رضا, اکبری, محسن, تاخیره, زهرا. بررسی نقش فشار زمانی پیام کوتاه در اثربخشی تبلیغات تلفن همراه با تعدیل‌گری سن مشتریان. , 1396; 9(1): 43-62. doi: 10.22059/jibm.2017.62315


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب