حمیدی زاده, محمدرضا, قره چه, منیژه, هادی زاده, اکرم, سلیمی پور, سیروس. (1395). طراحی و تبیین مدل تأثیر تبلیغات توصیه‎ای بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری و قصد سفر (مطالعۀ موردی: اصفهان). , 8(4), 811-832. doi: 10.22059/jibm.2017.61301
محمدرضا حمیدی زاده; منیژه قره چه; اکرم هادی زاده; سیروس سلیمی پور. "طراحی و تبیین مدل تأثیر تبلیغات توصیه‎ای بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری و قصد سفر (مطالعۀ موردی: اصفهان)". , 8, 4, 1395, 811-832. doi: 10.22059/jibm.2017.61301
حمیدی زاده, محمدرضا, قره چه, منیژه, هادی زاده, اکرم, سلیمی پور, سیروس. (1395). 'طراحی و تبیین مدل تأثیر تبلیغات توصیه‎ای بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری و قصد سفر (مطالعۀ موردی: اصفهان)', , 8(4), pp. 811-832. doi: 10.22059/jibm.2017.61301
حمیدی زاده, محمدرضا, قره چه, منیژه, هادی زاده, اکرم, سلیمی پور, سیروس. طراحی و تبیین مدل تأثیر تبلیغات توصیه‎ای بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری و قصد سفر (مطالعۀ موردی: اصفهان). , 1395; 8(4): 811-832. doi: 10.22059/jibm.2017.61301


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب