پورسلیمی, مجتبی, هاشمیان, مجتبی, طباخیان, لیلی. (1395). بررسی تأثیر جهان‎وطن‎گرایی بر نگرش نسبت به محصول داخلی به‎واسطۀ ملی‎گرایی مصرف‎کننده (از دید تئوری هویت اجتماعی). , 8(4), 895-810. doi: 10.22059/jibm.2017.61300
مجتبی پورسلیمی; مجتبی هاشمیان; لیلی طباخیان. "بررسی تأثیر جهان‎وطن‎گرایی بر نگرش نسبت به محصول داخلی به‎واسطۀ ملی‎گرایی مصرف‎کننده (از دید تئوری هویت اجتماعی)". , 8, 4, 1395, 895-810. doi: 10.22059/jibm.2017.61300
پورسلیمی, مجتبی, هاشمیان, مجتبی, طباخیان, لیلی. (1395). 'بررسی تأثیر جهان‎وطن‎گرایی بر نگرش نسبت به محصول داخلی به‎واسطۀ ملی‎گرایی مصرف‎کننده (از دید تئوری هویت اجتماعی)', , 8(4), pp. 895-810. doi: 10.22059/jibm.2017.61300
پورسلیمی, مجتبی, هاشمیان, مجتبی, طباخیان, لیلی. بررسی تأثیر جهان‎وطن‎گرایی بر نگرش نسبت به محصول داخلی به‎واسطۀ ملی‎گرایی مصرف‎کننده (از دید تئوری هویت اجتماعی). , 1395; 8(4): 895-810. doi: 10.22059/jibm.2017.61300


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب