عبدوی, فاطمه, پاشایی, سجاد. (1395). بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با در نظر گرفتن اثرات واسطۀ عوامل سازمانی در بخش خدمات ورزشی هتل‌های ایران. , 8(6), 923-940. doi: 10.22059/jsm.2017.60795
فاطمه عبدوی; سجاد پاشایی. "بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با در نظر گرفتن اثرات واسطۀ عوامل سازمانی در بخش خدمات ورزشی هتل‌های ایران". , 8, 6, 1395, 923-940. doi: 10.22059/jsm.2017.60795
عبدوی, فاطمه, پاشایی, سجاد. (1395). 'بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با در نظر گرفتن اثرات واسطۀ عوامل سازمانی در بخش خدمات ورزشی هتل‌های ایران', , 8(6), pp. 923-940. doi: 10.22059/jsm.2017.60795
عبدوی, فاطمه, پاشایی, سجاد. بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با در نظر گرفتن اثرات واسطۀ عوامل سازمانی در بخش خدمات ورزشی هتل‌های ایران. , 1395; 8(6): 923-940. doi: 10.22059/jsm.2017.60795


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب