ملکی مین باش رزگاه, مرتضی, زارعی, عظیم, حاجیلو, زاهده. (1395). شناسایی و اولویت‏‏بندی مشتریان کلیدی بر مبنای ارزش دورۀ عمر آنها با استفاده از مدل آر. اف. ام. (مطالعۀ موردی: شرکت مخابرات استان قم). , 8(2), 461-478. doi: 10.22059/jibm.2016.58700
مرتضی ملکی مین باش رزگاه; عظیم زارعی; زاهده حاجیلو. "شناسایی و اولویت‏‏بندی مشتریان کلیدی بر مبنای ارزش دورۀ عمر آنها با استفاده از مدل آر. اف. ام. (مطالعۀ موردی: شرکت مخابرات استان قم)". , 8, 2, 1395, 461-478. doi: 10.22059/jibm.2016.58700
ملکی مین باش رزگاه, مرتضی, زارعی, عظیم, حاجیلو, زاهده. (1395). 'شناسایی و اولویت‏‏بندی مشتریان کلیدی بر مبنای ارزش دورۀ عمر آنها با استفاده از مدل آر. اف. ام. (مطالعۀ موردی: شرکت مخابرات استان قم)', , 8(2), pp. 461-478. doi: 10.22059/jibm.2016.58700
ملکی مین باش رزگاه, مرتضی, زارعی, عظیم, حاجیلو, زاهده. شناسایی و اولویت‏‏بندی مشتریان کلیدی بر مبنای ارزش دورۀ عمر آنها با استفاده از مدل آر. اف. ام. (مطالعۀ موردی: شرکت مخابرات استان قم). , 1395; 8(2): 461-478. doi: 10.22059/jibm.2016.58700


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب