موسوی, سیدنجم الدین. (1395). تبیین نقش میانجی عملکرد محصول در تأثیر چشم‌انداز و موضع‌یابی برند بر ارزش ویژۀ برند. , 8(1), 229-243. doi: 10.22059/jibm.2016.57538
سیدنجم الدین موسوی. "تبیین نقش میانجی عملکرد محصول در تأثیر چشم‌انداز و موضع‌یابی برند بر ارزش ویژۀ برند". , 8, 1, 1395, 229-243. doi: 10.22059/jibm.2016.57538
موسوی, سیدنجم الدین. (1395). 'تبیین نقش میانجی عملکرد محصول در تأثیر چشم‌انداز و موضع‌یابی برند بر ارزش ویژۀ برند', , 8(1), pp. 229-243. doi: 10.22059/jibm.2016.57538
موسوی, سیدنجم الدین. تبیین نقش میانجی عملکرد محصول در تأثیر چشم‌انداز و موضع‌یابی برند بر ارزش ویژۀ برند. , 1395; 8(1): 229-243. doi: 10.22059/jibm.2016.57538


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب