1.

مدیریت دانش مشتری و نقش آن در نوآوری مستمر و عملکرد برتر (مطالعۀ موردی: بانک‌های خصوصی سطح استان گیلان)

صفحه 1-28
رضا اسماعیل پور؛ محمد دوستار؛ نسترن طاهرپرور

2.

تأثیر درگیری ذهنی و ویژگی‌های شخصیتی افراد بر خرید آنی پوشاک

صفحه 29-46
کبری بخشی زاده؛ مرتضی خلیلی رودی؛ سامان رضائیان اکبرزاده

3.

تبیین الگوی انتخاب راهبرد‌های بازاریابی بانکداری تجاری مبتنی‌بر ارزش ویژۀ مشتری

صفحه 47-72
علی دیواندری؛ امیر حسین داودیان؛ محسن نظری؛ عزیز الله معماریانی

4.

مقایسۀ ابعاد مدل کسب‌وکار بانکداری در ایران با مدل بانکداری جامع

صفحه 73-88
صادق سپندارند؛ مهدی حقیقی کفاش؛ وحید ناصحی فر؛ وحید خاشعی

5.

ارائۀ چارچوبی برای شناسایی ریسک‌های راهبرد در شرکت‌های هولدینگ سرمایه‌گذاری

صفحه 89-116
سید رضا سید جوادین؛ حسین صفری؛ عباس ابراهیمی

6.

تحلیل کمی فرصت‌های رشد و سودآوری شرکت‌ها بر مبنای ابعاد راهبردهای اقیانوس آبی

صفحه 117-136
حمید شاهبندرزاده؛ محمد حسین کبگانی

7.

ارائۀ چارچوبی جدید به‌منظور ارزیابی طرح محصول با به‌کارگیری الگوهای رفتار کیفیتی در شرایط عدم‌قطعیت

صفحه 137-158
رضا شیخ؛ عفت محمدی

8.

راهبردهای بازارگرایی و نوآوری، رویکردی به پویایی کسب‌وکار

صفحه 159-182
آیدا شیوا؛ هاشم آقازاده؛ علی حیدری

9.

تأثیر بازاریابی تجربی، تصویر مقصد و تصویر شرکت بر رضایتمندی مشتریان هتل‌ها (مطالعۀ موردی: هتل‌های چهار و پنج ستارۀ پارسیان تهران)

صفحه 183-204
حسین عابدی؛ محمد حسن قلیچ خانی

10.

بررسی تأثیر جذابیت برند کارفرما بر تمایل استخدام نخبگان (مطالعۀ موردی: شرکت‌های زیر مجموعۀ وزارت نفت)

صفحه 205-228
محسن علیزاده ثانی؛ سهیل نجات

11.

تبیین نقش میانجی عملکرد محصول در تأثیر چشم‌انداز و موضع‌یابی برند بر ارزش ویژۀ برند

صفحه 229-243
سیدنجم الدین موسوی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب