علیزاده ثانی, محسن, نجات, سهیل. (1395). بررسی تأثیر جذابیت برند کارفرما بر تمایل استخدام نخبگان (مطالعۀ موردی: شرکت‌های زیر مجموعۀ وزارت نفت). , 8(1), 205-228. doi: 10.22059/jibm.2016.57537
محسن علیزاده ثانی; سهیل نجات. "بررسی تأثیر جذابیت برند کارفرما بر تمایل استخدام نخبگان (مطالعۀ موردی: شرکت‌های زیر مجموعۀ وزارت نفت)". , 8, 1, 1395, 205-228. doi: 10.22059/jibm.2016.57537
علیزاده ثانی, محسن, نجات, سهیل. (1395). 'بررسی تأثیر جذابیت برند کارفرما بر تمایل استخدام نخبگان (مطالعۀ موردی: شرکت‌های زیر مجموعۀ وزارت نفت)', , 8(1), pp. 205-228. doi: 10.22059/jibm.2016.57537
علیزاده ثانی, محسن, نجات, سهیل. بررسی تأثیر جذابیت برند کارفرما بر تمایل استخدام نخبگان (مطالعۀ موردی: شرکت‌های زیر مجموعۀ وزارت نفت). , 1395; 8(1): 205-228. doi: 10.22059/jibm.2016.57537


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب