- اصفهانی، نوشین (1391)، جهانگردی ورزشی، انتشارات حتمی، چاپ دوم،تهران، 20-10
- پاک مرام، عسگر؛ کریم اسکندری و زهرا مولوی (1388). هوش رقابتی ردیابی حرکات رقیبان. تدبیر، ش 25 :44-41
- پورتر، مایکل (1384)، استراتژی رقابتی، ترجمه: مجیدی، جهانگیر، مهرپویا، عباس، . چاپ اول، انتشارات مؤسسه خدمات فرهنگی رسا، مدرس علوم انسانی، ش 10: 245-226
- تاج الدین م. طالبی ک. رستگار ع. و سمیع زاده م. (1391). ارتباط بین نوع استراتژیهای کسب وکاری مورداستفاده در شرکتهای کوچک و متوسط و بین المللی شدن آنها. مدیریت بازرگانی، 4(11): 39-18
- خاندوزی، سید احسان (1384). انگاره پورتر در تجارت و مز یّت رقابتی،فصلنامه راهبرد یاس، ش 4 : 102-83
- رجبعلی بگلو رضا، (1391)، مزیت رقابتی و نقش آن در اقتصاد کتابخانهها و مراکز اطلاع رسانی، کتابداری و اطلاع رسانی بهار 1391; 15(1 (مسلسل 57)):237-262.
- رضایی حسین، زینلی زهرا، شکرچی زاده زهرا (1390)، بررسی میزان تاثیر هوشمندی رقابتی در ایجاد مزیت رقابتی، چشمانداز مدیریت بازرگانی، ش 5 : 79-75
- زرآبادی پور س. زرگرپور ح.، و زحمتکش ح. (1384). مرور روشها و توسعه سیستم مدیریت دانش بر پایه وب، مقاله ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت ایران: 15-14
- فرزین محمدرضا، نادعلی زهرا (1390)، عوامل مؤثر بر مزیت رقابتی مقصدهای گردشگری در ایران، (مورد مطالعه: منطقة چابهار)، علوم اجتماعی، مطالعات گردشگری، ش 14: 67-41
- Amis, J. (2003). “Good things come to those who wait”: The strategic managemen of image and reputation at Guinness. European Sport Management Quarterly, 3(3), 189–214.
- Amis, J., Pant, N., & Slack, T. (1997). Achieving a sustainable competitive advantage: A resource-based view of sport sponsorship. Journal of Sport Management, 11(1), 80–96.
- Ansari M. Rahmany Youshanlouei H. and Mood M. (2012). A conceptual model for success in implementing knowledge management: A case study in tehran municipality, Journal of Service Science and Management, 5(2), 212-222. doi: 10.4236/jssm.2012.52026.
- Apostolopoulou, A., & Papadimitriou, D. (2004). “Welcome Home”: Motivations and objectives of the 2004 Grand National Olympic sponsors. Sport Marketing Quarterly, 13(4), 180–192.
- Awuah,G.B. and Gebrekidan , D.A. (2008). Networked (interactive) position:a new view of developing andsustaining competitive advantage, Competitiveness Review: An International Business Journal , 18(4), 333-350.
- Balan, Diana, Balaure, Virgile& Veghes, Calin(2009), Travel and Tourism Competitivness of the world's top Tourism Destination: An exploratory assessment, Annales Universitatis Apulensis Series Oeconomica, 11(2), 979-987
- Barney J. (1992), “Firm Resources and Sustanined Competitive Advantage”‚ Journal of Management, 17(1), p.99-120.
- Barney, J. &Wright, P. M. (2001). On becoming a strategic partner: the role of human resource in gaining competitive advantage. Human Resource Management, 37. 31-46
- Barney, J. (1991). Firm resources and sustained competitive advantage. Journal of Management, 17(1), 99–120.
- Bartlett, C.A. & Ghoshal, S. (2005). Building competitive advantage through people. Sloan Management Review, 43(2). 34-41
- Chen, Y.S.; Lin. N.J.J. and Chang, C.H. (2009). The positive effects of relationship learning and absorptive capacity on innovation performance and competitive advantage in industrial markets, Industrial Marketing Management, 38)2(, 152–158.
- De Toni, A. &Tonchias, S. ,( 2003),"strategic planning and firms competencies", international journal of operation and production management, vol. 23, No. 9, 947-976
- Dimitra Papadimitriou & Artemisia Apostolopoulou (2009) Olympic Sponsorship Activation and the Creation of Competitive Advantage, Journal of Promotion Management, 15:1-2, 90-117
- Evans, Daniel M.; Smith, Aaron C.T. (2004), Internet sports marketing and competitive advantage for professional sports clubs: bridging the gap between theory and practice, International Journal of Sports Marketing & Sponsorship;Nov2004, Vol. 6 Issue 2, p86
- Fahy, J., Farrelly, F., & Quester, P. (2004). Competitive advantage through sponsorship: A conceptual model and research propositions. European Journal of Marketing, 38(8), 1013–1030.
- Hao Ma, 1999. "Creational preemption for competitive advantages", management decision, vol. 37, no. 3.259-266
- Hill, C_ and Jones G.R. 2007. Strategic management theory, Houghton Mifflin Company. New York, 170-184
- Hooley G, J. Greenley, G, E. Cadogan, J, W. and Fahy, J. (2005), the performance impact of marketing resources. Journal of Business Research. 58. 18– 27.
- Kumar, V., Eli Jones, Rajkumar Venkatesan, Robert P. Leone, (2010), “market orientation a source of sustainable competitive advantage or simply the cost of competing?”, Journal of Marketing Article Postprint,16-30
- Lado, A. A. & Wilson, M. C. (2010). Human resource systems and sustaine competitive advantage: a competency-based perspective, Academy of Management Review, 19(4). 699-727.
- Roudriguez, M. A., Ricart, J. E., Sanchez, P. (2002); "sustainable development and the sustainability of competition advantages", creativity and innovation management, 11(3). Pp 53-78.
- Rumelt Richard P. (2003) what in the World is Competitive Advantage? ‚ Policy Working Paper, N. 105, pp.1-5.
- Saloner, Garth, Andrea Shepard and Joel Podolny (2001) Strategic Management‚ John Wiley & Sons, New York.pp19-32
- Zhou, Z, K. Brown, R, J. and Dev, S, C. (2009), Market orientation, competitive advantage, and performance: A demandbased perspective. Journal of Business Research.10. 1027- 1034, 693-716
|