تعداد نشریات | 161 |
تعداد شمارهها | 6,532 |
تعداد مقالات | 70,501 |
تعداد مشاهده مقاله | 124,115,925 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 97,220,407 |
شناسایی شیوه های موثر پیشبرد فروش در راستای افزایش فروش بیمه های مسئولیت در شرکت سهامی بیمۀ ایران | ||
مدیریت بازرگانی | ||
مقاله 14، دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 501-513 اصل مقاله (212.73 K) | ||
نوع مقاله: مقاله علمی پژوهشی | ||
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22059/jibm.2015.55557 | ||
نویسندگان | ||
علی ودیعی نوقابی* 1؛ هاشم آقازاده2؛ محمد حقیقی3 | ||
1کارشناسارشد مدیریت اجرایی، دانشکدۀ مدیریت دانشگاه تهران، تهران، ایران | ||
2استادیار مدیریت بازرگانی، دانشکدۀ مدیریت دانشگاه تهران، تهران، ایران | ||
3دانشیار مدیریت بازرگانی، دانشکدۀ مدیریت دانشگاه تهران، تهران، ایران | ||
چکیده | ||
پژوهش پیش رو با هدف ارزیابی نظر کارشناسان شرکت سهامی بیمۀ ایران و شرکتهای خدمات بیمهای و نمایندگیهای فروش بیمۀ ایران در تهران، درخصوص شیوههای مؤثر پیشبرد فروش در راستای افزایش فروش بیمۀ مسئولیت در شرکت بیمۀ ایران و همچنین اولویتبندی سیاستهای ترفیعی در تأثیر بر افزایش فروش بیمۀ مسئولیت اجرا شده است. برای بررسی نظر کارشناسان شرکتهای خدمات بیمهای و نمایندگیهای فروش بیمۀ ایران در شهر تهران، پرسشنامهای تدوین شد که تمام فرضیهها و اهداف پژوهش را دربرگرفت و میان نمونۀ آماری توزیع و جمعآوری شد. درنهایت پس از تحلیل دادهها اولویتهای مؤثر بر فروش بیمههای مسئولیت در شرکت سهامی بیمۀ ایران بدین شرح مشخص شد؛ از دیدگاه کارشناسان بیمۀ ایران و شرکتهای خدمات بیمهای و نمایندگیهای فروش بیمۀ ایران در شهر تهران، نقش چاپ و توزیع کاتالوگهایی که حاوی تمام اطلاعات بیمۀ مسئولیت باشد برای افزایش فروش بیمۀ مسئولیت در اولویت قرار دارد. در مرتبۀ دوم، تبلیغات تلویزیونی و در مرتبۀ سوم برگزاری سمینار برای افراد و بیمهگزاران بیمههای مسئولیت، در افزایش فروش بیمههای مسئولیت مؤثر است. | ||
کلیدواژهها | ||
بیمۀ مسئولیت؛ ترفیع فروش؛ روشهای پیشبرد فروش؛ فروش حضوری | ||
مراجع | ||
Ayatollah, K. (2004). Property insurance responsibility. Tehran: Insurance Central Publishing. (in Persian)
Ayatollah, K. (2004). Query comprehensive insurance. Tehran: Insurance Central Publishing. (in Persian)
Azar, A. & Momeni, M. (1996). Statistics and Its Application in Management. Volume I. Tehran: SAMT Publications. (in Persian)
Bolourian Tehrani, M. (1997). Marketing and Management Market. Tehran: Institute of Business Studies and Research. (in Persian)
Central Insurance. (1991). Developments in Commercial Insurance in Iran. Tehran: Central Insurance publication. (in Persian)
Chinsall, P.M. (1992). Marketing research. 4th ed. London: Mc Graw-Hill.
Cundrf, R. R . Basic Marketing, EW still parntice Hall Inc,
Cutler, P. & Armstrong, G. (2000). Principles of Marketing. By Froozandeh, B. Tehran, Attorpat Publications. (in Persian)
Karimi, A. (2003). General Insurance. 7th Ed. Tehran: Insurance Central Publishing. (in Persian)
Keegan, Warren G. (2001). International Marketing. By Ebrahimi, H., Tehran: Office of Cultural Research.
Paul, A. (2007). Liability Insurance, Reaches, By Koohsar A. publication. (in Persian) Risk And Insurance Marker Greene Professor Of Insurance The University Of Gergia Usa.
Roosta, A. Venus, D. & Ebrahimi, A. (1997). Marketing Management. Tehran: SAMT Publications. (in Persian)
Sanaee, A. (1997). Principles of Marketing and Marketing Management. Tehran: Porsesh Publications. (in Persian)
Sarmad, Z., Bazargan, A. & Hijazi, E. (2005). Research Methods in Behavioral Sciences. Tehran: Agah Publications. (in Persian)
Sheibani, A. (1966). History Insurance evolution. Higher School of Insurance .
Venus, D., Roosta, A. & Ebrahim, A. (1996). Marketing Research (functional approach). Tehran: SAMT. (in Persian)
| ||
آمار تعداد مشاهده مقاله: 3,135 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 1,740 |