حکاک, محمد, رحیمی اقدم, صمد. (1394). تبیین نقش معنویت سازمانی در خلق مزیت رقابتی پایدار (موردمطالعه: کارکنان شعب بانک مسکن شهرستان تبریز). , 13(2), 463-486. doi: 10.22059/jomc.2015.54110
محمد حکاک; صمد رحیمی اقدم. "تبیین نقش معنویت سازمانی در خلق مزیت رقابتی پایدار (موردمطالعه: کارکنان شعب بانک مسکن شهرستان تبریز)". , 13, 2, 1394, 463-486. doi: 10.22059/jomc.2015.54110
حکاک, محمد, رحیمی اقدم, صمد. (1394). 'تبیین نقش معنویت سازمانی در خلق مزیت رقابتی پایدار (موردمطالعه: کارکنان شعب بانک مسکن شهرستان تبریز)', , 13(2), pp. 463-486. doi: 10.22059/jomc.2015.54110
حکاک, محمد, رحیمی اقدم, صمد. تبیین نقش معنویت سازمانی در خلق مزیت رقابتی پایدار (موردمطالعه: کارکنان شعب بانک مسکن شهرستان تبریز). , 1394; 13(2): 463-486. doi: 10.22059/jomc.2015.54110


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب