نرگسیان, عباس, هژبرافکن خلاری, حسن, معینی کربکندی, محمدرضا. (1394). مطالعه تاثیر رسانه‌های اجتماعی آنلاین برشفافیت و اعتماد ‌عمومی با اثر میانجیگیری مشارکت‌ عمومی (مطالعۀ موردی: دانشجویان دانشگاه تهران). , 7(3), 637-656. doi: 10.22059/jipa.2015.53468
عباس نرگسیان; حسن هژبرافکن خلاری; محمدرضا معینی کربکندی. "مطالعه تاثیر رسانه‌های اجتماعی آنلاین برشفافیت و اعتماد ‌عمومی با اثر میانجیگیری مشارکت‌ عمومی (مطالعۀ موردی: دانشجویان دانشگاه تهران)". , 7, 3, 1394, 637-656. doi: 10.22059/jipa.2015.53468
نرگسیان, عباس, هژبرافکن خلاری, حسن, معینی کربکندی, محمدرضا. (1394). 'مطالعه تاثیر رسانه‌های اجتماعی آنلاین برشفافیت و اعتماد ‌عمومی با اثر میانجیگیری مشارکت‌ عمومی (مطالعۀ موردی: دانشجویان دانشگاه تهران)', , 7(3), pp. 637-656. doi: 10.22059/jipa.2015.53468
نرگسیان, عباس, هژبرافکن خلاری, حسن, معینی کربکندی, محمدرضا. مطالعه تاثیر رسانه‌های اجتماعی آنلاین برشفافیت و اعتماد ‌عمومی با اثر میانجیگیری مشارکت‌ عمومی (مطالعۀ موردی: دانشجویان دانشگاه تهران). , 1394; 7(3): 637-656. doi: 10.22059/jipa.2015.53468


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب