. (1393). تاثیر آموزش مستقیم بر یادگیری مفاهیم ریاضی در کودکان مبتلا به اختلال ریاضی. , 5(1), 41-58. doi: 10.22059/japr.2014.52543
. "تاثیر آموزش مستقیم بر یادگیری مفاهیم ریاضی در کودکان مبتلا به اختلال ریاضی". , 5, 1, 1393, 41-58. doi: 10.22059/japr.2014.52543
. (1393). 'تاثیر آموزش مستقیم بر یادگیری مفاهیم ریاضی در کودکان مبتلا به اختلال ریاضی', , 5(1), pp. 41-58. doi: 10.22059/japr.2014.52543
. تاثیر آموزش مستقیم بر یادگیری مفاهیم ریاضی در کودکان مبتلا به اختلال ریاضی. , 1393; 5(1): 41-58. doi: 10.22059/japr.2014.52543


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب