رنجبریان, بهرام, اصغری, قاسم. (1394). تحلیل رابطۀ ناهمسانی های شناختی پس از خرید با درگیری های ذهنی مصرف کننده درمورد محصول (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه اصفهان). , 7(3), 663-678. doi: 10.22059/jibm.2015.52263
بهرام رنجبریان; قاسم اصغری. "تحلیل رابطۀ ناهمسانی های شناختی پس از خرید با درگیری های ذهنی مصرف کننده درمورد محصول (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه اصفهان)". , 7, 3, 1394, 663-678. doi: 10.22059/jibm.2015.52263
رنجبریان, بهرام, اصغری, قاسم. (1394). 'تحلیل رابطۀ ناهمسانی های شناختی پس از خرید با درگیری های ذهنی مصرف کننده درمورد محصول (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه اصفهان)', , 7(3), pp. 663-678. doi: 10.22059/jibm.2015.52263
رنجبریان, بهرام, اصغری, قاسم. تحلیل رابطۀ ناهمسانی های شناختی پس از خرید با درگیری های ذهنی مصرف کننده درمورد محصول (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه اصفهان). , 1394; 7(3): 663-678. doi: 10.22059/jibm.2015.52263


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب