فضلی, صفر, هوشنگی, محسن. (1393). تأثیر سرمایه اجتماعی در روابط خریدار-تأمین‌کننده در شرکت‌های تولیدی (مطالعه موردی: شرکت‌های استان قزوین). , 6(1), 75-96. doi: 10.22059/imj.2014.52236
صفر فضلی; محسن هوشنگی. "تأثیر سرمایه اجتماعی در روابط خریدار-تأمین‌کننده در شرکت‌های تولیدی (مطالعه موردی: شرکت‌های استان قزوین)". , 6, 1, 1393, 75-96. doi: 10.22059/imj.2014.52236
فضلی, صفر, هوشنگی, محسن. (1393). 'تأثیر سرمایه اجتماعی در روابط خریدار-تأمین‌کننده در شرکت‌های تولیدی (مطالعه موردی: شرکت‌های استان قزوین)', , 6(1), pp. 75-96. doi: 10.22059/imj.2014.52236
فضلی, صفر, هوشنگی, محسن. تأثیر سرمایه اجتماعی در روابط خریدار-تأمین‌کننده در شرکت‌های تولیدی (مطالعه موردی: شرکت‌های استان قزوین). , 1393; 6(1): 75-96. doi: 10.22059/imj.2014.52236


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب