تقی زاده یزدی, محمد رضا, باقری, فاطمه, دهقان, علیرضا, عبدی, ناصر. (1394). شناسایی و اولویت‌بندی بازارهای هدف صنعت گردشگری ایران با استفاده از رویکرد تصمیم‌گیری چندشاخصۀ ترکیبی در یک محیط فازی. , 7(2), 381-406. doi: 10.22059/jibm.2015.52080
محمد رضا تقی زاده یزدی; فاطمه باقری; علیرضا دهقان; ناصر عبدی. "شناسایی و اولویت‌بندی بازارهای هدف صنعت گردشگری ایران با استفاده از رویکرد تصمیم‌گیری چندشاخصۀ ترکیبی در یک محیط فازی". , 7, 2, 1394, 381-406. doi: 10.22059/jibm.2015.52080
تقی زاده یزدی, محمد رضا, باقری, فاطمه, دهقان, علیرضا, عبدی, ناصر. (1394). 'شناسایی و اولویت‌بندی بازارهای هدف صنعت گردشگری ایران با استفاده از رویکرد تصمیم‌گیری چندشاخصۀ ترکیبی در یک محیط فازی', , 7(2), pp. 381-406. doi: 10.22059/jibm.2015.52080
تقی زاده یزدی, محمد رضا, باقری, فاطمه, دهقان, علیرضا, عبدی, ناصر. شناسایی و اولویت‌بندی بازارهای هدف صنعت گردشگری ایران با استفاده از رویکرد تصمیم‌گیری چندشاخصۀ ترکیبی در یک محیط فازی. , 1394; 7(2): 381-406. doi: 10.22059/jibm.2015.52080


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب