بحرینی زاده, منیجه, پوردهقان, عادل. (1394). ارائة مدلی برای بررسی تأثیر عوامل مربوط به ارتباطات بازاریابی/ رسانه بر پذیرش تبلیغات موبایلی. , 7(3), 563-582. doi: 10.22059/jibm.2015.51917
منیجه بحرینی زاده; عادل پوردهقان. "ارائة مدلی برای بررسی تأثیر عوامل مربوط به ارتباطات بازاریابی/ رسانه بر پذیرش تبلیغات موبایلی". , 7, 3, 1394, 563-582. doi: 10.22059/jibm.2015.51917
بحرینی زاده, منیجه, پوردهقان, عادل. (1394). 'ارائة مدلی برای بررسی تأثیر عوامل مربوط به ارتباطات بازاریابی/ رسانه بر پذیرش تبلیغات موبایلی', , 7(3), pp. 563-582. doi: 10.22059/jibm.2015.51917
بحرینی زاده, منیجه, پوردهقان, عادل. ارائة مدلی برای بررسی تأثیر عوامل مربوط به ارتباطات بازاریابی/ رسانه بر پذیرش تبلیغات موبایلی. , 1394; 7(3): 563-582. doi: 10.22059/jibm.2015.51917


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب