طباطبایی نسب, سیدمحمد, محمدنبی, زهره. (1394). بررسی تأثیر عناصرنام تجاری بر نگرش و رفتار مصرف‌کنندگان نسبت به نام تجاری تعمیم یافته (مورد مطالعه: شرکت فرآورده‌های گوشتی و لبنی کاله). , 7(2), 445-462. doi: 10.22059/jibm.2015.50741
سیدمحمد طباطبایی نسب; زهره محمدنبی. "بررسی تأثیر عناصرنام تجاری بر نگرش و رفتار مصرف‌کنندگان نسبت به نام تجاری تعمیم یافته (مورد مطالعه: شرکت فرآورده‌های گوشتی و لبنی کاله)". , 7, 2, 1394, 445-462. doi: 10.22059/jibm.2015.50741
طباطبایی نسب, سیدمحمد, محمدنبی, زهره. (1394). 'بررسی تأثیر عناصرنام تجاری بر نگرش و رفتار مصرف‌کنندگان نسبت به نام تجاری تعمیم یافته (مورد مطالعه: شرکت فرآورده‌های گوشتی و لبنی کاله)', , 7(2), pp. 445-462. doi: 10.22059/jibm.2015.50741
طباطبایی نسب, سیدمحمد, محمدنبی, زهره. بررسی تأثیر عناصرنام تجاری بر نگرش و رفتار مصرف‌کنندگان نسبت به نام تجاری تعمیم یافته (مورد مطالعه: شرکت فرآورده‌های گوشتی و لبنی کاله). , 1394; 7(2): 445-462. doi: 10.22059/jibm.2015.50741


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب