اسماعیل پور, رضا, دوستار, محمد, طاهرپرور, نسترن. (1395). مدیریت دانش مشتری و نقش آن در نوآوری مستمر و عملکرد برتر (مطالعۀ موردی: بانک‌های خصوصی سطح استان گیلان). , 8(1), 1-28. doi: 10.22059/jibm.2016.50739
رضا اسماعیل پور; محمد دوستار; نسترن طاهرپرور. "مدیریت دانش مشتری و نقش آن در نوآوری مستمر و عملکرد برتر (مطالعۀ موردی: بانک‌های خصوصی سطح استان گیلان)". , 8, 1, 1395, 1-28. doi: 10.22059/jibm.2016.50739
اسماعیل پور, رضا, دوستار, محمد, طاهرپرور, نسترن. (1395). 'مدیریت دانش مشتری و نقش آن در نوآوری مستمر و عملکرد برتر (مطالعۀ موردی: بانک‌های خصوصی سطح استان گیلان)', , 8(1), pp. 1-28. doi: 10.22059/jibm.2016.50739
اسماعیل پور, رضا, دوستار, محمد, طاهرپرور, نسترن. مدیریت دانش مشتری و نقش آن در نوآوری مستمر و عملکرد برتر (مطالعۀ موردی: بانک‌های خصوصی سطح استان گیلان). , 1395; 8(1): 1-28. doi: 10.22059/jibm.2016.50739


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب