دهدشتی شاهرخ, زهره, مبرهن, سمانه. (1391). بررسی تأثیر عوامل انگیزش فردی بر خرید اینترنتی. , 4(2), 37-52. doi: 10.22059/jibm.2012.29182
زهره دهدشتی شاهرخ; سمانه مبرهن. "بررسی تأثیر عوامل انگیزش فردی بر خرید اینترنتی". , 4, 2, 1391, 37-52. doi: 10.22059/jibm.2012.29182
دهدشتی شاهرخ, زهره, مبرهن, سمانه. (1391). 'بررسی تأثیر عوامل انگیزش فردی بر خرید اینترنتی', , 4(2), pp. 37-52. doi: 10.22059/jibm.2012.29182
دهدشتی شاهرخ, زهره, مبرهن, سمانه. بررسی تأثیر عوامل انگیزش فردی بر خرید اینترنتی. , 1391; 4(2): 37-52. doi: 10.22059/jibm.2012.29182


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب