یعقوب حسینی, سید, ضیایی بیده, علیرضا. (1391). استفاده از یک رویکرد ترکیبی برپایه‎ی شبکه‌های عصبی مصنوعی و نظریه‎ی مجموعه‎ی ناهموار برای مدل‌سازی وفاداری مشتریان به شناسه در صنعت خدمات تلفن همراه. , 4(3), 43-64. doi: 10.22059/jibm.2012.28567
سید یعقوب حسینی; علیرضا ضیایی بیده. "استفاده از یک رویکرد ترکیبی برپایه‎ی شبکه‌های عصبی مصنوعی و نظریه‎ی مجموعه‎ی ناهموار برای مدل‌سازی وفاداری مشتریان به شناسه در صنعت خدمات تلفن همراه". , 4, 3, 1391, 43-64. doi: 10.22059/jibm.2012.28567
یعقوب حسینی, سید, ضیایی بیده, علیرضا. (1391). 'استفاده از یک رویکرد ترکیبی برپایه‎ی شبکه‌های عصبی مصنوعی و نظریه‎ی مجموعه‎ی ناهموار برای مدل‌سازی وفاداری مشتریان به شناسه در صنعت خدمات تلفن همراه', , 4(3), pp. 43-64. doi: 10.22059/jibm.2012.28567
یعقوب حسینی, سید, ضیایی بیده, علیرضا. استفاده از یک رویکرد ترکیبی برپایه‎ی شبکه‌های عصبی مصنوعی و نظریه‎ی مجموعه‎ی ناهموار برای مدل‌سازی وفاداری مشتریان به شناسه در صنعت خدمات تلفن همراه. , 1391; 4(3): 43-64. doi: 10.22059/jibm.2012.28567


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب