دیواندری, علی, حقیقی, محمد, الهیاری, اشکان. (1390). بررسی رابطه‌ی بین تصوّر از عناصرمعنابخش برند و شناخت برند، بر اساس مدل ارزش ویژه‌ی برند مبتنی بر مشتری (مطالعه‌ی موردی بانک ملّت). , 3(4), 75-92.
علی دیواندری; محمد حقیقی; اشکان الهیاری. "بررسی رابطه‌ی بین تصوّر از عناصرمعنابخش برند و شناخت برند، بر اساس مدل ارزش ویژه‌ی برند مبتنی بر مشتری (مطالعه‌ی موردی بانک ملّت)". , 3, 4, 1390, 75-92.
دیواندری, علی, حقیقی, محمد, الهیاری, اشکان. (1390). 'بررسی رابطه‌ی بین تصوّر از عناصرمعنابخش برند و شناخت برند، بر اساس مدل ارزش ویژه‌ی برند مبتنی بر مشتری (مطالعه‌ی موردی بانک ملّت)', , 3(4), pp. 75-92.
دیواندری, علی, حقیقی, محمد, الهیاری, اشکان. بررسی رابطه‌ی بین تصوّر از عناصرمعنابخش برند و شناخت برند، بر اساس مدل ارزش ویژه‌ی برند مبتنی بر مشتری (مطالعه‌ی موردی بانک ملّت). , 1390; 3(4): 75-92.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب