1.

Consumer acculturation: Scale development and validation with a mixed-method approach

دوره 17، شماره 2، تیر 2024، صفحه 425-440
Morteza Maddah؛ Majid Mohammad Shafiee

2.

شناسایی ابعاد رشد بنگاه‌های کوچک و متوسط تولیدی پوشاک با مالکیت کارآفرینان زن

دوره 6، شماره 2، شهریور 1392، صفحه 75-93
کامبیر طالبی؛ طیبه عبدلی محمدآبادی

3.

شناسایی پیشران های توسعة فناوری مالی در حوزه پوشاک ورزشی ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 30 تیر 1403
امیر نوروز؛ مجید سلیمانی؛ عادل افکار

4.

شناسایی عوامل مؤثر بر توسعة صنعت پوشاک ورزشی ایران با رویکرد تحلیلی PEST

دوره 16، شماره 2، تیر 1403، صفحه 117-98
عبدالرحمان جامی الاحمدی؛ بهادر عزیزی؛ احمد محمودی؛ مازیار کلاشی





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب