1.

Consumer acculturation: Scale development and validation with a mixed-method approach

دوره 17، شماره 2، تیر 2024، صفحه 425-440
Morteza Maddah؛ Majid Mohammad Shafiee

2.

شناسایی ابعاد رشد بنگاه‌های کوچک و متوسط تولیدی پوشاک با مالکیت کارآفرینان زن

دوره 6، شماره 2، شهریور 1392، صفحه 75-93
کامبیر طالبی؛ طیبه عبدلی محمدآبادی

3.

کاوش عوامل مؤثر بر توسعه‌ی صنعت پوشاک ورزشی ایران با رویکرد تحلیلی PEST

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 11 مهر 1401
عبدالرحمان جامی الاحمدی؛ بهادر عزیزی؛ احمد محمودی؛ مازیار کلاشی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب