1.

ارائه مدل کسب‌و‌کار GHORBANI در بنگاه‌های خرد به‌منظور توانمندسازی جوامع محلی

دوره 14، شماره 2، شهریور 1402، صفحه 310-325
مهدی قربانی؛ محمدمهدی لطیفی

2.

تحلیل فضایی خوشه‌های گردشگری با تأکید بر کسب‌وکارهای کوچک روستایی (مورد مطالعه: منطقة 9 آمایش سرزمین)

دوره 16، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 69-86
ثریا عزیزی؛ عبدالرضا رکن الدین افتخاری؛ مهدی پورطاهری؛ حسین صادقی سقدل

3.

تعاونی‌های کسب‌وکار خانگی در استان همدان (چالش‌ها و راهکارها)

دوره 6، شماره 1، خرداد 1392، صفحه 87-104
حشمت‌اله سعدی؛ فریبا حیدری

4.

مدلسازی نقش تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر عملکرد کسب‌وکارهای ورزش‌های الکترونیکی با میانجیگری رفتار خرید

دوره 13، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 1093-1105
حسین عبدالملکی؛ عباس خدایاری؛ جمال الدین شریعتی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب