1.

ارائه الگوی تأثیر استراتژی فروش و بازاریابی بر عملکرد فروش

دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 61-84
زهره دهدشتی شاهرخ؛ امیرحسین پورحسینی

2.

استفاده از کار عاطفی برای افزایش عملکرد فروش؛ نقش ادراک از حمایت سازمانی

دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 94-115
مهدی یزدان شناس؛ حمیده خورسندی

3.

نقش توانمندسازی روان‎شناختی در ارتقای عملکرد فروش فروشندگان شرکت‏های پخش (مطالعۀ موردی: شرکت به‌پخش)

دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 637-658
ناصر عسگری؛ غلامحسین نیکوکار

4.

نقش میانجی تفاخر سازمانی در تأثیر برند کارفرمایی بر عملکرد فروش

دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 339-420
ناصر عسگری

5.

هم‌گرایی در رویکردهای چندبعدی بین بخشی و بین سازمانی در پژوهش‌های ارزیابی عملکرد: مرور نظام‌مند ادبیات B2B فروش

دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 285-314
نسرین راضی؛ اصغر مشبکی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ اسداله کردنائیج


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب