عسگری, ناصر. (1397). نقش میانجی تفاخر سازمانی در تأثیر برند کارفرمایی بر عملکرد فروش. , 10(2), 339-420. doi: 10.22059/jibm.2018.237530.2677
ناصر عسگری. "نقش میانجی تفاخر سازمانی در تأثیر برند کارفرمایی بر عملکرد فروش". , 10, 2, 1397, 339-420. doi: 10.22059/jibm.2018.237530.2677
عسگری, ناصر. (1397). 'نقش میانجی تفاخر سازمانی در تأثیر برند کارفرمایی بر عملکرد فروش', , 10(2), pp. 339-420. doi: 10.22059/jibm.2018.237530.2677
عسگری, ناصر. نقش میانجی تفاخر سازمانی در تأثیر برند کارفرمایی بر عملکرد فروش. , 1397; 10(2): 339-420. doi: 10.22059/jibm.2018.237530.2677


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب