1.

The Study of Static and Dynamic Balance in Mentally Retarded Female Students with and without Down Syndrome (DS)

دوره 2، شماره 2، فروردین 2011، صفحه 97-113
pegah Rahmani؛ hosien Shahrokhi

2.

بررسی موردی تاثیر راهبرد خودنظارتی توجه در افزایش توجه و دقت خواندن دانش‌آموزان سندرم داون

دوره 9، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 21-38
زهرا نوری؛ فاطمه نصرتی؛ عباس رحیمی نژاد

3.

تأثیر یک دوره برنامۀ تمرینی منتخب بر کاهش عوارض هایپوتونی عضلانی و تغییر ترکیب بدنی مردان سندروم داون

دوره 7، شماره 3، مهر 1394، صفحه 269-294
علی کاشی؛ محمود شیخ؛ اصغر دادخواه؛ رسول حمایت طلب؛ الهه عرب عامری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب