1.

Investigating the Impact of Social Media on Development of Marketing of Sports Products in Iran

دوره 7، شماره 2، مهر 2023، صفحه 203-218
Mohammad Saeid Kiani؛ Leila Nazari؛ Leila Shahbazpour

2.

انیمیشن ها، فضای مجازی و هویت جهانی: مطالعه موردی وبلاگ های دختران ایرانی

دوره 10، شماره 1، فروردین 1394
ریحانه سادات علویان؛ حوریه دهقان شاد

3.

انیمیشن های فانتزی و تخیل کودکان: یک مطالعه کیفی

دوره 15، شماره 2، اسفند 1399، صفحه 107-135
احسان شاه قاسمی؛ مریم خالقی پور

4.

تحلیل مقایسه ای سرمایه اجتماعی در جهان واقعی و در جهان مجازی : با تاکید بر جوانان 15 تا 24 ساله مراجعه کننده به کافی نت ها در شهر اصفهان (سال1390)

دوره 6، شماره 2، مهر 1390
سید کمال الدین موسوی؛ فریده حدادی

5.

حقوق مالکیت ادبی و هنری در دنیای مجازی زندگی‌دوم

دوره 17، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 83-100
مصطفی بختیاروند؛ بهشته میکانیکی

6.

مطالعه ی تجربه ی «خود» زنانه در ارتباطات اینترنتی (مطالعه ی موردی زنان و دختران 15 تا 29 ساله در شهر سقز)

دوره 7، شماره 3، مهر 1388
حمید عبداللهیان؛ آوات رضانیا

7.

مطالعه ی روند بکارگیری واژگان پرکاربرد انگلیسی شبکه های اجتماعی در میان گویش وران فارسی

دوره 10، شماره 2، مهر 1394
رضا عبدی؛ فرشته نظری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب