1.

A CLV-Based Framework to Prioritize Promotion Marketing Strategies: A Case Study of Telecom Industry

دوره 11، شماره 3، آذر 2018، صفحه 437-462
Yaser Nemati؛ Ali Mohaghar؛ Mohammad Hossein Alavidoost؛ Hossein Babazadeh

2.

Analyzing Customer Segmentation Based on Customer Value Components (Case Study: A Private Bank) (Technical note)

دوره 45، Special Issue، اسفند 2011، صفحه 79-93
Mahboubeh Khajvand؛ Mohammad Jafar Tarokh

3.

A New Approach to Customer Segmentation in the Fixed-line Telecom Using RFM Model

دوره 48، شماره 1، تیر 2014، صفحه 23-36
F. Isvand؛ M. Hosseini

4.

Proposing a New Method for Customer Segmentation Based on Their Level of Loyalty and Defining Appropriate Strategies for Each Segment

دوره 8، شماره 1، تیر 2016، صفحه 101-122
Samira KHodabandehlou؛ Ali Akbar Niknafs

5.

Providing a New Approach for Segmenting Customers Based on Their Purchasing Behavior Change over Time in Electronic Business

دوره 9، شماره 2، 2017، صفحه 277-300
Samira KHodabandehlou؛ Mahmoud Zivari Rahman

6.

بخشبندی دوهدفه مشتریان با استفاده از داده‌کاوی (مورد مطالعه: شرکت سیما چوب)

دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 841-864
جواد بهنامیان؛ راضیه عسگری

7.

بخش‌بندی مشتریان صنایع تولید و پخش کالاهای پرگردش بر اساس مدل بهبود‌یافته RFM (مطالعه موردی: شرکت گلستان)

دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 23-42
وحید برادران؛ محمد بیگلری

8.

بخش‏بندی مشتریان صنعت دارو بر‌اساس مدل RFML

دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 861-884
بابک سهرابی؛ ایمان ریسی وانانی؛ نسترن نیک‎آیین

9.

تحلیل تغییرات ساختاری بخش‌های مشتریان با روش ترکیبی خوشه-بندی و قوانین انجمنی

دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 515-542
الهام آخوندزاده نوقابی؛ امیر البدوی؛ محمد مهدی سپهری

10.

شناسایی و اولویت‏‏بندی مشتریان کلیدی بر مبنای ارزش دورۀ عمر آنها با استفاده از مدل آر. اف. ام. (مطالعۀ موردی: شرکت مخابرات استان قم)

دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 461-478
مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ عظیم زارعی؛ زاهده حاجیلو


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب