1.

A AHP Methodology for Ranking the Factors Influencing Trust in the Internet

دوره 3، شماره 7، مهر 2011، صفحه 1-18
Mehdi Abzari؛ Hassan Ghorbani؛ khajeh Zadeh؛ Elmira Makinian

2.

A Comparative Study of Regulating the Filtering of Cyberspace in the US, the EU and China; Proposals for Policymaking in Iran

دوره 2، شماره 1، فروردین 2018، صفحه 1-28
Hassan Bashir؛ Mohammad Sadegh Nasrollahi

3.

A Comparative Study of the Five Large Universities' Websites in Iran

دوره 3، شماره 6، تیر 2011
Shamsosadat Zahedi

4.

American Artistic Exceptionalism and the Internet

دوره 6، شماره 2، مهر 2022، صفحه 219-238
Masoomeh Moosavand؛ Sharareh Aris؛ Borhan Aeini

5.

Customer’s Satisfaction via Online Shopping Environment: The Case of China

دوره 13، شماره 3، 2021، صفحه 16-32
GholamReza Zandi؛ Rezvan Torabi؛ Mohammad Amin Mohammad؛ Xu Yi Dan

6.

Cyberloafing Management in Organizations

دوره 8، شماره 3، مهر 2015، صفحه 335-349
Gholamreza Jandaghi؛ Seyed Mehdi Alvani؛ Hasan Zarei Matin؛ Samira Fakheri Kozekanan

7.

Estimation of Monetary Value of Information on the Internet

دوره 7، شماره 1، تیر 2015، صفحه 185-198
Mohsen Nazari؛ Seyed Vahid Tabatabaie Kalejahi

8.

Evaluation of Challenge between Internet and Mass Media in News Diffusion with the Use of Stochastic Process

دوره 3، شماره 7، مهر 2011، صفحه 19-36
Seyed Golamreza Jalali Naeeni؛ Saeed Yaghoubi؛ Fateme Pourdadashi Komachali

9.

Extended Practice of Technology Acceptance Model; Impact of Personal Innovation and Ease of Use on Internet Shopping Intentions: A Study on Apparel Buyers’ Purchase Intention in Malaysia

دوره 13، شماره 4، 2021، صفحه 144-160
GholamReza Zandi؛ Sandy Low Bee Choo؛ Imran Ahmed Shahzad؛ Mohd Farid Shamsudin

10.

New Media and Ideology: A Critical Perspective

دوره 5، شماره 2، مهر 2021، صفحه 137-162
Mostafa Goodarzi؛ Ali Asghar Fahimifar؛ Elahe Shakeri Daryani

11.

Online Buying Behavior among University Students: A Cross Cultural Empirical Analysis

دوره 12، شماره 2، 2020، صفحه 26-39
Maqsood Hussain Junaidi؛ Mohammad Saleh Miralam

12.

Social Media as a New Communication Platform in the Context of the Information Eco Strategy

دوره 13، Special Issue: Role of ICT in Advancing Business and Management، 2021، صفحه 128-142
Halyna Bryikhanova؛ Veronika Zaitseva؛ Iryna Gamova؛ Diana Fayvishenko

13.

STCP: A Novel Approach for Congestion Control in IoT Environment

دوره 14، Special Issue: Security and Resource Management challenges for Internet of Things، 2022، صفحه 44-51
Ajay Kumar Gupta؛ Devendra Singh؛ Karan Singh؛ Lal Pratap Verma

14.

The Fourth Wave of Feminism and the Lack of Social Realism in Cyberspace

دوره 3، شماره 2، مهر 2019، صفحه 129-146
Negar Shiva؛ Zohreh Nosrat Kharazmi

15.

Towards flectronhc Customer Relationship Management: An e-CRM Solutions Development Methodolo

دوره 1، شماره 1، اردیبهشت 2007، صفحه 73-89
Ahmad Jafarnejad؛ Caro Look؛ Asif Monshi

16.

آثار فناوری‌های نوین بر شبکه‌های اجتماعی با تأکید بر نوجوانان

دوره 2، شماره 2، تیر 1392، صفحه 315-338
اسماعیل سعدی پور

17.

ارائه مدل زیر ساختارهای چهارگانه در جهت پیاده سازی و توسعه تجارت الکترونیک در صنایع غذایی تهران

دوره 3، شماره 2، تیر 1384
دکتر جمشید صالحی صدقیانی؛ نبی اله دهقان

18.

ارائه مدل عوامل مؤثر بر استفاده از وب‌سایت‌های ورزشی

دوره 11، شماره 2، تیر 1398، صفحه 321-337
سردار محمدی؛ علی قائدی

19.

ارزیابی خدمات گردشگری اینترنتی در ایران: مطالعه‌ی هشت وبگاه معرف

دوره 7، شماره 2، مهر 1391
پویا علاء الدینی؛ نعیمه لشکری

20.

استفاده ی کاربردی از فناوری اینترنت به عنوان ابزار تحقیق

دوره 35، شماره 37، اردیبهشت 1380
دکتر محمود امید

21.

الإنترنت وتهدیداته للغة العربیة

دوره 6، شماره 11، دی 2010، صفحه 71-88
سید ابوالفضل سجادی؛ أحمد امیدوار

22.

الگوی استفاده از اینترنت توسط دانشجویان دانشکده های کشاورزی ایران

دوره 33، شماره 4، تیر 1381
حمید موحد محمدی؛ هوشنگ ایروانی

23.

اولویت بندی رسانه ها در حوزه های مختلف گردشگری با استفاده از روش VIKOR فازی

دوره 9، شماره 1، فروردین 1393
علی مروتی شریف‌آبادی؛ فائزه اسدیان اردکانی

24.

اینترنت، جوانان و پیوندهای اجتماعی: مطالعه رابطه اینترنت، شبکه گفتگوی مرکزی و پیوندهای اجتماعی جوانان دانشجو

دوره 11، شماره 1، تیر 1395، صفحه 80-94
محمدتقی عباسی شوازی؛ پوریا همایون

25.

اینترنت و هویت اجتماعی

دوره 3، شماره 1، فروردین 1387
علی شکوری؛ مریم رفعت جاه

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب