1.

Social Networks and Internationalization of SMEs: The Mediating Role of Market Knowledge and Opportunity Recognition

دوره 15، شماره 4، دی 2022، صفحه 875-898
Hashem Aghazade؛ Mohammad Yousefi Akhijahani

2.

بررسی عوامل تأثیرگذار بر فرایند شناسایی فرصت‌های کارآفرینی بین کارآفرینان برتر منتخب

دوره 2، شماره 1، خرداد 1388، صفحه 103-122
محمود صارمی؛ محمدکاظم علیزاده ثانی

3.

تأثیر بریکولاژ بر کارآفرینی سازمانی: با تبیین نقش میانجی شناسایی فرصت

دوره 50، شماره 4، دی 1398، صفحه 789-801
مرتضی اکبری؛ مژگان دانش

4.

رابطه‌ی بین ویژگی‌های شخصیتی، مهارت‌های فردی و سبک رهبری با عملکرد کسب‌وکار کارآفرینان ورزشی استان تهران

دوره 5، شماره 2، شهریور 1391، صفحه 107-124
علی اصغر درودیان؛ سیدامیر احمد مظفری؛ فریدون تندنویس؛ انوشیروان کاظم‌نژاد لیلی

5.

شناسایی و اولویت بندی فرصت‌های کارآفرینانه در حوزه استارتاپ‌های رسانه‌ای

دوره 15، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 283-299
محدثه عقبایی؛ آصف کریمی؛ سمیه لبافی

6.

طراحی و تبیین الگویی برای تشخیص فرصت‌های کارآفرینی در بخش کشاورزی استان کرمانشاه: کاربرد نرم‌افزار NVivo

دوره 8، شماره 3، آبان 1396، صفحه 388-403
مژگان خوش‌مرام؛ کیومرث زرافشانی؛ علی‌اصغر میرک‌زاده؛ امیرحسین علی‌بیگی

7.

نقش سرمایه‎ی اجتماعی و سرمایه‎ی انسانی درکارآفرینی جوانان در روستاهای بخش کربال

دوره 44، شماره 1، فروردین 1390، صفحه 103-116
جهانگیر یدالهی فارسی؛ سید مصطفی رضوی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب