1.

A Marketing Capability Based Export Performance Model for IRAN Software Market

دوره 3، شماره 6، تابستان 2011
Shahriar Azizi؛ Vahid Makizadeh؛ Behtash Jamalieh Bastami

2.

Designing Export Performance Model based on Organizational Orientations

دوره 8، شماره 2، تابستان 2015، صفحه 265-285
Elaheh Taghavi Shavazi؛ Asghar Moshabaki؛ Seyyed Hamid Khodadad Hoseini؛ Asadollah Kordnaeij

3.

ارائه مدلی برای ارزیابی تأثیر اجزای رویکرد مبتنی بر منابع بر عملکرد صادراتی براساس استراتژی رهبری هزینه در صنعت کانی غیرفلزی

دوره 4، شماره 2، تابستان 1391، صفحه 113-128
عبدالحسن کرمپور؛ کیومرث شریفی؛ شهلا صفا بخش

4.

تأثیر برنامه‌های تشویق صادرات بر عملکرد صادراتی: مطالعه‎ی موردی صنعت برق

دوره 2، شماره 2، پاییز 1389
طهمورث حسنقلی‌پور؛ محمود متوسلی؛ شاپور محمدی؛ فرشید حسینی

5.

تأثیر عوامل داخلی شرکت بر عملکرد صادراتی (مطالعۀ موردی: شرکت‌های صادرکنندة پسته در تهران)

دوره 6، شماره 4، زمستان 1393، صفحه 791-807
محمدرضا شجاعی؛ رحیم محترم؛ سمانه آطاهریان

6.

تدوین مدلی بومی برای بهبود عملکرد صادراتی شرکت های ایرانی در بازار مصالح ساختمانی عراق

دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 721-736
رحیم محترم؛ طهمورث حسنقلی پور؛ محسن نظری؛ احمد روستا

7.

طراحی مدل تأثیر منابع بازاریابی بر عملکرد صادراتی با توجه به نقش میانجی‏ گری راهبرد رقابتی تمایز (مورد مطالعه: صنعت کاشی و سرامیک ایران)

دوره 6، شماره 3، پاییز 1393، صفحه 623-646
عبدالحسین کرم پور؛ الهه اسداللهی دهکردی؛ حیدر احمدی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.