1.

A CLV-Based Framework to Prioritize Promotion Marketing Strategies: A Case Study of Telecom Industry

دوره 11، شماره 3، آذر 2018، صفحه 437-462
Yaser Nemati؛ Ali Mohaghar؛ Mohammad Hossein Alavidoost؛ Hossein Babazadeh

2.

Introducing a Novel Model to Determine CLV

دوره 1، شماره 2، تیر 2009
Jafar Razmi؛ Arash Ghanbari

3.

شناسایی و اولویت‏‏بندی مشتریان کلیدی بر مبنای ارزش دورۀ عمر آنها با استفاده از مدل آر. اف. ام. (مطالعۀ موردی: شرکت مخابرات استان قم)

دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 461-478
مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ عظیم زارعی؛ زاهده حاجیلو


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب