1.

Forgive and Forget: Can Brand Transgression Lead to Behavioral Intention?

دوره 16، شماره 4، دی 2023، صفحه 973-988
Muhammad Hafiz Abd Rashid؛ Muhammad Iskandar Hamzah؛ Amirul Afif Muhamat؛ Aida Azlina Mansor؛ Rahayu Hasanordin

2.

واکنش مصرف کنندگان به اشتباهات برند و استراتژی های جبران پس از آن: بررسی نقش تعدیلگری تصویر برند و نقش میانجیگری قصد بخشش برند.

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 28 تیر 1402
نغمه شیبانی مقدم؛ مسعود کیماسی؛ رزا هندیجانی؛ محمد صالح ترکستانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب