شیبانی مقدم, نغمه, کیماسی, مسعود, هندیجانی, رزا, ترکستانی, محمد صالح. (1402). واکنش مصرف کنندگان به اشتباهات برند و استراتژی های جبران پس از آن: بررسی نقش تعدیلگری تصویر برند و نقش میانجیگری قصد بخشش برند.. , (), -. doi: 10.22059/jibm.2022.341757.4351
نغمه شیبانی مقدم; مسعود کیماسی; رزا هندیجانی; محمد صالح ترکستانی. "واکنش مصرف کنندگان به اشتباهات برند و استراتژی های جبران پس از آن: بررسی نقش تعدیلگری تصویر برند و نقش میانجیگری قصد بخشش برند.". , , , 1402, -. doi: 10.22059/jibm.2022.341757.4351
شیبانی مقدم, نغمه, کیماسی, مسعود, هندیجانی, رزا, ترکستانی, محمد صالح. (1402). 'واکنش مصرف کنندگان به اشتباهات برند و استراتژی های جبران پس از آن: بررسی نقش تعدیلگری تصویر برند و نقش میانجیگری قصد بخشش برند.', , (), pp. -. doi: 10.22059/jibm.2022.341757.4351
شیبانی مقدم, نغمه, کیماسی, مسعود, هندیجانی, رزا, ترکستانی, محمد صالح. واکنش مصرف کنندگان به اشتباهات برند و استراتژی های جبران پس از آن: بررسی نقش تعدیلگری تصویر برند و نقش میانجیگری قصد بخشش برند.. , 1402; (): -. doi: 10.22059/jibm.2022.341757.4351


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب