1.

بررسی چالش‌های هوشمند سازی اقامتگاه‌های بوم‌گردی

دوره 10، شماره 4، بهمن 1402، صفحه 17-35
فاطمه میمندی؛ سامان کیوان نیا؛ علی شیرمحمدی

2.

تأثیر سبزشویی ادراک‌شده بر دستیابی به اهداف بازاریابی سبز (مورد مطالعه: اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان اصفهان)

دوره 49، شماره 3، آذر 1402، صفحه 279-296
مهناز دوستی ایرانی؛ مهدی باصولی؛ میر محمد اسعدی

3.

تبیین ارتباط ساختاری ارزش ویژه برند یک اقامتگاه بوم‌گردی با رضایتمندی گردشگران آن مطالعه موردی: اقامتگاه آتشونی در شهرستان خور و بیابانک

دوره 9، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 1-16
علی رحیمی؛ محمدرضا رضایی

4.

واکاوی معنایی برساخت هویت زنان در گردشگری (مورد مطالعه: زنان شاغل در اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان کرمان)

دوره 21، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 82-53
فرزانه حقیقت قهفرخی؛ سید علی حسینی؛ اسماعیل قادری؛ سید مجتبی محمودزاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب