1.

The Effect of Consumer Perception toward Home Financing Moderated by Religious Belief.

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 12 شهریور 1402
Deni Pandu Nugraha؛ Hemmy Fauzan؛ Irhamsyah Putra؛ Amanj Mohamed Ahmed؛ Maria Fekete-Farkas؛ István Hagen

2.

اثربخشی باور به آموزه‌های شیعی بر سبک زندگی جوانان؛ مطالعة موردی: دانشجویان دانشگاه قم

دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 489-510
زهره نصرت خوارزمی؛ یاسر مرادی

3.

بررسی عقلانیت باورهای دینی از دیدگاه ویتگنشتاین متأخر

دوره 18، شماره 3، مهر 1400، صفحه 363-384
منصور نصیری؛ محمد سعید عبداللهی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب