1.

“Influence of Behavioural Biases on Market Investment Behaviour-Mediating Role of Brand Trust”

دوره 17، شماره 1، فروردین 2024، صفحه 1-19
Pooja Chaturvedi Sharma

2.

تفکر شهودی، سوگیری‌های رفتاری و عملکرد سرمایه‌گذاران حرفه‌ای بورس اوراق بهادار تهران

دوره 23، شماره 1، 1400، صفحه 17-39
محمد اصولیان؛ محمد حسن نژاد؛ سیدجلال صادقی شریف؛ یاسر حمزه نژادی

3.

مدل‌سازی نقش مالکیت نهادی در میزان تبیین تورش لنگرگاه درباره بازده اضافی برآمده از انتشار اعلامیه سود

دوره 23، شماره 3، 1400، صفحه 482-496
سارا واشقانی؛ شهاب الدین شمس؛ ابراهیم عباسی؛ امیر محمد زاده؛ محسن صیقلی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب