1.

الگوی بین‌المللی‌شدن فیلم و سینمای ایران درجهت کسب سهم از بازارهای منطقه‌ای و بین‌المللی

دوره 26، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 23-33
علیرضا تابش؛ علی اکبر فرهنگی؛ سید روح اله حسینی؛ طهمورث شیری

2.

رسانه سینما پیوستاری سیال و دوگانه باور

دوره 27، شماره 4، آذر 1401، صفحه 47-54
پیام زین العابدینی

3.

طراحی الگویی جهت اخذ سهم بیشتر از بازارهای بین‌المللی برای محصولات تصویری و سینمایی ایران

دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 153-183
علیرضا تابش؛ علی‌اکبر فرهنگی؛ سید روح‌اله حسینی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب