تابش, علیرضا, فرهنگی, علی‌اکبر, حسینی, سید روح‌اله. (1400). طراحی الگویی جهت اخذ سهم بیشتر از بازارهای بین‌المللی برای محصولات تصویری و سینمایی ایران. , 13(1), 153-183. doi: 10.22059/jibm.2020.300047.3806
علیرضا تابش; علی‌اکبر فرهنگی; سید روح‌اله حسینی. "طراحی الگویی جهت اخذ سهم بیشتر از بازارهای بین‌المللی برای محصولات تصویری و سینمایی ایران". , 13, 1, 1400, 153-183. doi: 10.22059/jibm.2020.300047.3806
تابش, علیرضا, فرهنگی, علی‌اکبر, حسینی, سید روح‌اله. (1400). 'طراحی الگویی جهت اخذ سهم بیشتر از بازارهای بین‌المللی برای محصولات تصویری و سینمایی ایران', , 13(1), pp. 153-183. doi: 10.22059/jibm.2020.300047.3806
تابش, علیرضا, فرهنگی, علی‌اکبر, حسینی, سید روح‌اله. طراحی الگویی جهت اخذ سهم بیشتر از بازارهای بین‌المللی برای محصولات تصویری و سینمایی ایران. , 1400; 13(1): 153-183. doi: 10.22059/jibm.2020.300047.3806


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب