1.

بررسی تأثیر گیمیفیکیشن بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی

دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 647-674
صبا امیری؛ غلامحسین روشنی

2.

تأثیر آموزش از طریق گیمیفیکیشن بر تفکر استراتژیک مدیران ورزشی کشور

دوره 11، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 175-194
حبیب هنری؛ فرزاد غفوری؛ پگاه سرکوهی

3.

گیمیفیکیشن و تاثیرآن بر انسان

دوره 2، شماره 3، خرداد 1400، صفحه 42-44
محمد صداقتی جهرمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب