1.

ارائه چارچوب نگرش به خرید از فروشگاه‌های همواره تخفیف

دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 132-152
مصطفی نصری؛ محسن نظری

2.

ارزیابی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت مشتری و ارزش ادراک‌شدۀ اتومبیل لوکس ایران

دوره 2، شماره 1، اردیبهشت 1404، صفحه 281-297
محمدمهدی لطیفی؛ احسان سلطانی فر؛ حسین علی سلطانی؛ سروناز غلامی

3.

بررسی اثر تصویر ذهنی گردشگران فستیوال گل و گلاب قمصر و نیاسر بر کیفیت و ارزش ادراک شده از خدمات

دوره 6، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 1-17
محسن شاطریان؛ صدیقه کیانی؛ فاطمه شیخ زاده





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب