1.

ارزیابی تأثیر هویت شهر بر رضایت و وفاداری گردشگران (مطالعه موردی: شهر کرمان)

دوره 5، شماره 3، آبان 1397، صفحه 17-31
لیلا وثوقی؛ محمدرضا یزدانی؛ عاطفه توانایی

2.

بررسی تأثیر ارزش ویژه برند گردشگری بر وفاداری گردشگران مطالعه موردی: ایران مال تهران

دوره 8، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 59-71
عبدالمجید احمدی

3.

تبیین عوامل موثر بر دلبستگی و وفاداری گردشگران به مقاصد گردشگری مطالعه موردی: شهر رشت

دوره 25، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 71-83
عالیه فریدی فشتمی؛ علی اکبر سالاری پور؛ مهدی حسام


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.