1.

The Effect of Absorptive Capacity and Corporate Culture on IS Implementation Success in Production Companies of Automobile Segments in the Guilan Province

دوره 3، شماره 9، فروردین 2012، صفحه 41-68
M.R Ramezanian؛ Narges Bossaghzadeh

2.

بررسی عوامل موثر بر استفاده بهره برداران از منابع اطلاعاتی و کانال‌های ارتباطی برای مشارکت در طرح‌های اصلاح و احیای مراتع شهرستان دهگلان

دوره 70، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 31-41
فرزاد احمدی؛ قدرت الله حیدری؛ فاطمه شفیعی

3.

به‌کارگیری منابع اطلاعاتی و کانال‌های ارتباطی در فرایند پذیرش مدیریت جامع پسماند روستایی

دوره 66، شماره 3، آبان 1392، صفحه 329-339
مهدیه السادات میرترابی؛ فاطمه شفیعی؛ احمد رضوانفر

4.

شناسایی و تحلیل درونی عوامل مؤثر بر بازاریابی شرکت‌های تولیدی تجهیزات ورزشی در بسترشبکه‌های اجتماعی

دوره 16، شماره 4، دی 1403، صفحه 90-71
زیبا محمد رضایی؛ کورش ویسی؛ عادل فاطمی؛ سمیرا علی آبادی

5.

مدل اثربخشی کاربرد کانال‌های ارتباطی و منابع اطلاعاتی مختلف در پذیرش فن آوری GPS

2-37، شماره 2، اردیبهشت 1385
احمد رضوانفر؛ عادل زارع





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب