1.

An Empirical Examination of the Major Relationship Factors Affecting Franchisees’ Overall Satisfaction and Intention to Stay

دوره 10، شماره 1، خرداد 2017، صفحه 31-62
Adams Adeiza؛ Noor Azizi Ismail؛ Marlin Marissa Malek

2.

Effect of Service Recovery towards Customer Satisfaction in Banking Industry

دوره 13، شماره 3، 2021، صفحه 55-69
Mohd Farid Mohamad Yazid؛ Mohd Fikri Ishak؛ Che Rosmawati Che Mat؛ Aeshah Mohd Ali؛ Zulkifli Saidun

3.

تبیین نقش ابعاد ویژگی‌های کانال همه‌کاره در رابطه با مشارکت مشتری با برند و هم‌آفرینی ارزش برند با توجه به نقش تعدیلگر شهرت برند

دوره 17، شماره 2، 1404، صفحه 359-388
عادله دهقانی قهنویه؛ ناصر سیف اللهی؛ محمد باشکوه اجیرلو؛ قاسم زارعی

4.

طراحی الگوی بازاریابی ارتباطی در لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 11، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 15-29
بهزاد ایزدی؛ محمد احسانی؛ هاشم کوزه چیان؛ فرشاد تجاری





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب