1.

An Empirical Examination of the Major Relationship Factors Affecting Franchisees’ Overall Satisfaction and Intention to Stay

دوره 10، شماره 1، خرداد 2017، صفحه 31-62
Adams Adeiza؛ Noor Azizi Ismail؛ Marlin Marissa Malek

2.

Effect of Service Recovery towards Customer Satisfaction in Banking Industry

دوره 13، شماره 3، 2021، صفحه 55-69
Mohd Farid Mohamad Yazid؛ Mohd Fikri Ishak؛ Che Rosmawati Che Mat؛ Aeshah Mohd Ali؛ Zulkifli Saidun

3.

طراحی الگوی بازاریابی ارتباطی در لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 11، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 15-29
بهزاد ایزدی؛ محمد احسانی؛ هاشم کوزه چیان؛ فرشاد تجاری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب