دهقانی قهنویه, عادله, سیف اللهی, ناصر, باشکوه اجیرلو, محمد, زارعی, قاسم. (1404). تبیین نقش ابعاد ویژگی‌های کانال همه‌کاره در رابطه با مشارکت مشتری با برند و هم‌آفرینی ارزش برند با توجه به نقش تعدیلگر شهرت برند. , 17(2), 359-388. doi: 10.22059/jibm.2024.376332.4782
عادله دهقانی قهنویه; ناصر سیف اللهی; محمد باشکوه اجیرلو; قاسم زارعی. "تبیین نقش ابعاد ویژگی‌های کانال همه‌کاره در رابطه با مشارکت مشتری با برند و هم‌آفرینی ارزش برند با توجه به نقش تعدیلگر شهرت برند". , 17, 2, 1404, 359-388. doi: 10.22059/jibm.2024.376332.4782
دهقانی قهنویه, عادله, سیف اللهی, ناصر, باشکوه اجیرلو, محمد, زارعی, قاسم. (1404). 'تبیین نقش ابعاد ویژگی‌های کانال همه‌کاره در رابطه با مشارکت مشتری با برند و هم‌آفرینی ارزش برند با توجه به نقش تعدیلگر شهرت برند', , 17(2), pp. 359-388. doi: 10.22059/jibm.2024.376332.4782
دهقانی قهنویه, عادله, سیف اللهی, ناصر, باشکوه اجیرلو, محمد, زارعی, قاسم. تبیین نقش ابعاد ویژگی‌های کانال همه‌کاره در رابطه با مشارکت مشتری با برند و هم‌آفرینی ارزش برند با توجه به نقش تعدیلگر شهرت برند. , 1404; 17(2): 359-388. doi: 10.22059/jibm.2024.376332.4782





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب