1.

ارزیابی تجربه کیفیت منظر مراکز آموزش عالی از نگاه دانشجویان. نمونه موردی: دانشگاه فردوسی مشهد

دوره 44، شماره 3، آذر 1397، صفحه 533-547
هادی سلطانی فرد؛ مجتبی رعنایی؛ شفیعه قدرتی

2.

تبیین اجتماعی، ساختاری و فردی اشتغال‌پذیری زنان در علوم سیاسی

دوره 13، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 127-144
حمید مسعودی؛ وحید سینائی؛ فاطمه ذوالفقاریان

3.

تحلیل رویکرد دانشجویان تحصیلات تکمیلی کتابداری و اطلاع‌رسانی به امکانات وب 2.0 : مطالعه موردی دانشگاه فردوسی و دانشگاه پیام‌نور مشهد

دوره 10، شماره 1، فروردین 1394
ربابه قرائی؛ ایرج رداد؛ معصومه تجعفری

4.

شناسایی مؤلفه ‏ها و سنجش روابط ابعاد زیست بوم کارآفرینی دانشجویی

دوره 14، شماره 3، آذر 1400، صفحه 441-460
احسان سالاری؛ محمد صالحی؛ مریم تقوایی یزدی

5.

طراحی شاخص های سنجش مفهوم عادت واره کسب و کار(مورد مطالعه شرکت‌های رشد و دانش‌بنیان دانشگاه فردوسی مشهد)

دوره 10، شماره 3، مهر 1400، صفحه 779-804
سید علیرضا انوری؛ محمد مظلوم خراسانی؛ محسن نوغانی دخت بهمنی

6.

عوامل سوق دهنده و بازدارنده راه اندازی شرکت‌های مستقر در مرکز رشد علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد

دوره 9، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 79-97
رضوان حسین قلی زاده؛ محبوبه سلیمانی؛ علیرضا خوراکیان

7.

فرایند تغییر برنامه‌ریزی شده در چارچوب نظریه میدانی لوین، نظریه چسبندگی دانش و آموخته‌‌زدایی: مطالعه موردی طرح تجمیع کتابخانه‌های دانشگاه فردوسی مشهد

دوره 51، شماره 2، تیر 1396، صفحه 37-50
سمیه سادات آخشیک؛ مهری پریرخ؛ محمد حسین دیانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب