آخشیک, سمیه سادات, پریرخ, مهری, دیانی, محمد حسین. (1396). فرایند تغییر برنامه‌ریزی شده در چارچوب نظریه میدانی لوین، نظریه چسبندگی دانش و آموخته‌‌زدایی: مطالعه موردی طرح تجمیع کتابخانه‌های دانشگاه فردوسی مشهد. , 51(2), 37-50. doi: 10.22059/jlib.2016.60668
سمیه سادات آخشیک; مهری پریرخ; محمد حسین دیانی. "فرایند تغییر برنامه‌ریزی شده در چارچوب نظریه میدانی لوین، نظریه چسبندگی دانش و آموخته‌‌زدایی: مطالعه موردی طرح تجمیع کتابخانه‌های دانشگاه فردوسی مشهد". , 51, 2, 1396, 37-50. doi: 10.22059/jlib.2016.60668
آخشیک, سمیه سادات, پریرخ, مهری, دیانی, محمد حسین. (1396). 'فرایند تغییر برنامه‌ریزی شده در چارچوب نظریه میدانی لوین، نظریه چسبندگی دانش و آموخته‌‌زدایی: مطالعه موردی طرح تجمیع کتابخانه‌های دانشگاه فردوسی مشهد', , 51(2), pp. 37-50. doi: 10.22059/jlib.2016.60668
آخشیک, سمیه سادات, پریرخ, مهری, دیانی, محمد حسین. فرایند تغییر برنامه‌ریزی شده در چارچوب نظریه میدانی لوین، نظریه چسبندگی دانش و آموخته‌‌زدایی: مطالعه موردی طرح تجمیع کتابخانه‌های دانشگاه فردوسی مشهد. , 1396; 51(2): 37-50. doi: 10.22059/jlib.2016.60668


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب