1.

Forgive and Forget: Can Brand Transgression Lead to Behavioral Intention?

دوره 16، شماره 4، دی 2023، صفحه 973-988
Muhammad Hafiz Abd Rashid؛ Muhammad Iskandar Hamzah؛ Amirul Afif Muhamat؛ Aida Azlina Mansor؛ Rahayu Hasanordin

2.

Mobile Learning Adoption: Using Composite Model Measurement Invariance to Assess Gender Differences

دوره 16، شماره 2، 2024، صفحه 35-61
Samuel NiiBoi Attuquayefio؛ Nana Yaw Asabere

3.

بررسی تأثیر ادراک از ریسک ابتلا به کووید-19 بر نیت رفتاری گردشگران نسبت به گردشگری بدون تماس، مطالعه موردی: بازدیدکنندگان از جاذبه‌های گردشگری شهرستان آمل در موج دوم شیوع

دوره 8، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 15-31
داود قربان زاده؛ جواد آقامحمدی

4.

بررسی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری آرام در میان گردشگران شهری بر پایه نظریه رفتاری هدف محور مطالعه موردی: شهر مشهد

دوره 9، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 67-85
علی پورنگ؛ معصومه عربشاهی؛ امید بهبودی؛ مریم خیرخواه

5.

عوامل مؤثر بر تمایل کشاورزان به کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای در شهرستان باوی

دوره 2، شماره 4، دی 1394، صفحه 411-422
مسعود یزدان پناه؛ معصومه فروزانی؛ طاهره زبیدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب