1.

Effect of employee branding on market share based on individual and organizational values (Studied in: Mellat Bank)

دوره 9، شماره 3، پاییز 2016، صفحه 505-527
Ali Hamidizadeh؛ Rasoul Sanavi Fard

2.

رابطۀ بین مفهوم یکپارچۀ CLV و ارزش‌های سازمانی در بیمه

دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 527-550
نفیسه سلیمانی؛ امیر البدوی؛ محمد اقدسی؛ بختیار استادی

3.

عملکرد شغلی: واکاوی نقش ارزش‌های سازمانی و رضایت از ارتباطات بر مالکیت روانشناختی پرستاران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 12 مهر 1400
عزیزه پاشایی یوسف کندی؛ محمد حسنی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.